Είπαν για εμάς

  • Ελαβα τα παιχνίδια σας ευχαριστώ πολύ.
    Πολύ προσεγμένη δουλειά.
    Σας εύχομαι χρόνια πολλά και καλές δουλειές.
    Θα τα ξαναπούμε σύντομα.

    Κατερίνα Κ.
  • Αγαπητό patini.gr,
    είχα πραγματοποιήσει μια παραγγελία πριν μία βδομάδα περίπου και θα ήθελα να σας πω πόσο πολύ μου άρεσε η συσκευασία και το βιβλιαράκι με τις συμβουλές για τους γονείς! Ήταν όλα πολύ ωραία και προσεγμένα με γρήγορη και φθηνή παράδοση.
    Ευχαριστώ πολύ!

    Αναστασία
  • Καλησπέρα,
    Σας ευχαριστώ πολύ για την εξυπηρέτηση. Eίναι μακράν η καλύτερη εμπειρία μου με αγορές στο internet. Σας ευχαριστώ,

    Βαγγέλης Η.
  • Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ για την συνεργασία μας. Η συμπεριφορά σας ήταν άψογη και άκρως επαγγελματική. Είμαι πολύ ευχαριστημένα απο τα προϊόντα, τα οποία έφτασαν σε χρόνο μηδέν και συσκευασμένα τέλεια.
    Περισσότερο απ'όλα σας ευχαριστώ για την ευχάριστη διάθεση που είχατε σε όλες τις συνομιλίες μας. Θα τα ξαναπούμε.

    Λένα Μ.
  • Τα δώρα παρελείφθησαν στην ώρα τους με τον καλύτερο τρόπο...
    Σας υπέρ ευχαριστώ για την άμεση και άψογη εξυπηραίτηση.
    Με εκτίμηση,

    Κατερίνα Σ. Πάρος
  • Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη παραγγελία μου
    που έλαβα εγκαίρως και με πολύ ωραία συσκευασία δώρου.
    Με εκτίμηση

    Μαρίνα Α.
  • Καλησπέρα σας ,
    Μόλις παρέλαβα τη παραγγελία μου από την εταιρεία σας μέσω ACS.
    Σας ευχαριστώ πολύ για την εξυπηρέτηση που μου παρείχατε.
    Συνεχίστε έτσι …

    Κωνσταντίνος Μ.
  • Καλημέρα
    Εχθές συναρμολογήσαμε την κουζίνα και κατόπιν ήρθαν και τα κορίτσια μας και τότε έγινε Ο! Χαμός στο δωμάτιο.
    Η κουζίνα είναι υπέροχη,
    Ευχαριστούμε πολύ.


    Φίλιππος Π.

Διαταραχές του λόγου και μαθησιακές δυσκολίες

2010-05-19 08:53:49

Τι είναι μαθησιακές δυσκολίες;
Πριν από μερικά χρόνια οι αδύναμοι μαθητές χαρακτηρίζονταν ως τεμπέληδες ή αδιάφοροι για τα μαθήματα. Το εκπαιδευτικό σύστημα αδυνατούσε να κατανοήσει τις ανάγκες των μαθητών αυτών με αποτέλεσμα να τους περιθωριοποιεί. Η σχολική αυτή αποτυχία επηρέαζε αρνητικά και την επαγγελματική τους ζωή. Σήμερα όμως ...

Τι  είναι οι διαταραχές της άρθρωσης;
Χρησιμοποιούμε τον όρο αυτό, όταν ένα άτομο ανεξαρτήτου ηλικίας, δεν κατορθώνει να προφέρει σωστά φθόγγους, συνδυασμούς φθόγγων ή ακόμα και λέξεις. Οι έρευνες αναφέρουν ότι η πλειονότητα των παιδιών με πρόβλημα άρθρωσης κατά την προσχολική ηλικία παρουσιάζουν πιθανότητα εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών στην σχολική περίοδο. Οι γονείς θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα παιδιά τους πριν ενταχθούν στη σχολική κοινότητα θα πρέπει να αρθρώνουν σωστά. Ιδιαίτερα στην ηλικία των τεσσάρων ετών πρέπει να έχουν ολοκληρωμένο φωνολογικό σύστημα (καλή δηλαδή λεκτική επικοινωνία). Έτσι θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για να μάθουν τον μηχανισμό της ανάγνωσης και της γραφής.

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

0 -6 μηνών
-Το μωρό αντιδρά στους ήχους στρέφοντας το κεφάλι του να δει από πού έρχεται ο ήχος, αλλά και το ίδιο παράγει ήχους.
6 -12 μηνών
-Λέει τις πρώτες του λέξεις «μαμά», «μπαμπά» - κατανοεί απλές εντολές που του δίνονται.
12 – 18 μηνών
-ονομάζει τα οικεία του αντικείμενα και αυξάνει διαρκώς το λεξιλόγιό του.
Στην ηλικία των 2 χρόνων χρησιμοποιεί προτάσεις με 2 – 3 λέξεις και κατανοεί σύνθετες εντολές.
Στην ηλικία των 3 ετών, χρησιμοποιεί πληθυντικό αριθμό.
Στην ηλικία των 4 ετών ο λόγος του έχει πλέον δομηθεί γραμματικά και συντακτικά.
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η ηλικία αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική για την εξέλιξη του παιδιού στο λεκτικό αλλά και στο συναισθηματικό επίπεδο. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα λόγου μέχρι την ηλικία των τεσσάρων ετών, είναι σημαντικό οι γονείς να απευθυνθούν στους ειδικούς προκειμένου να γίνει έγκαιρη διάγνωση των δυσκολιών και έγκαιρη παρέμβαση. Η θεραπευτική παρέμβαση από τον ειδικό θα βελτιώσει σημαντικά τη λεκτική επικοινωνία του παιδιού τόσο με την οικογένειά του όσο και με το ευρύτερο περιβάλλον.

Τι είναι μαθησιακές δυσκολίες;

Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία είναι η δυσκολία μερικών παιδιών να κατακτήσουν κάποια γνωστική δεξιότητα (μηχανισμός ανάγνωσης, γραφής, ορθογραφίας, μαθηματικές έννοιες) παρόλο που εκτίθενται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι ένας γενικός όρος που περιλαμβάνει μια σειρά από διαφορετικούς τύπους ειδικών μαθησιακών δυσκολιών όπως τη δυσλεξία, τη δυσαναγνωσία, τη δυσορθογραφία ή τη δυσαριθμισία.

Η δυσλεξία λοιπόν επηρεάζει την μαθησιακή διαδικασία και συνδέεται κυρίως με τη δυσκολία κατάκτησης του γραπτού λόγου. Τα δυσλεξικά παρουσιάζουν δυσκολίες στην: 
-ανάγνωση (αργή, συλλαβιστή, χάσιμο της σειράς στο κείμενο, δυσκολία στις πολυσύλλαβες λέξεις)
-ορθογραφία (αντικατάσταση γραμμάτων που μοιάζουν φωνητικά ή οπτικά μεταξύ τους π.χ. : β-φ, γ-χ, παραλείψεις ή επαναλήψεις γραμμάτων ή συλλαβών μέσα στην ίδια λέξη, κολλάνε τις λέξεις μεταξύ τους, καθρεφτική γραφή π.χ. : 3-ε, αν-να, ορθογραφικά λάθη, σύγχυση με τα συμφωνικά συμπλέγματα π.χ. : στάντα αντί για τσάντα)
-στα μαθηματικά (δυσκολία στην εκμάθηση του πολ/μου, σύγχυση των οπτικά όμοιων συμβόλων π.χ. + και  x)
-στον προσανατολισμό (στη διάκριση αριστερού – δεξιού, στον γεωγραφικό προσανατολισμό)
-στην εύρεση ονόματος γνωστού αντικειμένου κατά την προφορική τους ομιλία)
-στην οργάνωση της μελέτης τους, του δωματίου τους, της τσάντας τους.

Οι παραπάνω δυσκολίες οδηγούν συχνά σε συναισθηματικά προβλήματα όπως χαμηλή αυτοεκτίμηση ή επιθετικότητα. Στόχος μας είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση όλων των παραπάνω δυσκολιών ώστε να αποτρέπονται η σχολική αποτυχία και τα άμεσα συναισθηματικά και κοινωνικά προβλήματα.

Ελένη Παπαϊωάννου
Λογοθεραπεύτρια - Ειδική Παιδαγωγός
Κέντρο Λογοθεραπείας Ειδικής Διαπαιδαγώγησης & Ψυχολογικής Στήριξης Ορθός Λόγος
speechel@otenet.gr